El número u de C’s al Congrés per Tarragona assegura que “les infraestructures són un factor determinant pel creixement econòmic”

infraestructuras
Tarragona, dissabte 12 de desembre de 2015
.

El cap de llista de Ciutadans (C’s) al Congrés dels Diputats per Tarragona, Sergio del Campo ha manifestat que “Ciutadans recolza la millora dels serveis de rodalies i mitja distància amb infraestructures que generin rendibilitat social”, en una concentració en defensa del Transport Públic a les portes de l’estació de trens de Tarragona.

Acompanyat pel regidor del grup municipal de C’s, Pedro Sánchez, Del Campo ha assegurat que el partit taronja “aposta per una millora en l’aprofitament de les infraestructures existents, centrant els esforços en el manteniment, sovint perjudicat per la falta d’interès polític”.
Després d’un minut de silenci pels dos policies espanyols morts l’ambaixada de Kabul, el número u de C’s al Congrés ha declarat que “les infraestructures són un factor determinant per al creixement econòmic que incrementen la productivitat del treball i rebaixen els costos associats”. I per això, “C’s recolza les denúncies enfront de les manques i les exigències de millora de les infraestructures i serveis efectuades per les Plataformes en Defensa del Transport Públic”.

 


 

 

Ciutadans (C’s) Tarragona apuesta por la mejora del transporte público y el aprovechamiento de las infraestructuras existentes


El número uno de C’s al Congreso por Tarragona asegura que “las infraestructuras son un factor determinante para el crecimiento económico”
Tarragona, sábado 12 de diciembre de 2015. El cabeza de lista de Ciutadans (C’s) al Congreso de los Diputados por Tarragona, Sergio del Campo ha manifestado que “Ciudadanos apoya la mejora de los servicios de cercanías y media distancia con infraestructuras que generen rentabilidad social”, en una concentración en defensa del transporte público a las puertas de la estación de trenes de Tarragona.

Acompañado por el concejal del grupo municipal de C’s, Pedro Sánchez, Del Campo ha asegurado que el partido naranja “apuesta por un mejor aprovechamiento de las infraestructuras existentes, centrando los esfuerzos en el mantenimiento, a menudo perjudicado por la falta de interés político”.

 

Tras un minuto de silencio por los dos policías españoles fallecidos en la embajada Kabul, el número uno de C’s al Congreso ha declarado que “las infraestructuras son un factor determinante para el crecimiento económico que incrementan la productividad del trabajo y rebajan los costes asociados”. Y por ello, “C’s apoya las denuncias frente a las carencias y las exigencias de mejora de las infraestructuras y servicios efectuadas por las Plataformas en Defensa del Transporte Público”.