4

  • De Páramo celebra que Puigdemont hagi après “a sumar i a restar i que entengui que el 52% dels catalans va dir ‘no’ al projecte separatista i ‘sí’ a la igualtat i la unió”

Barcelona, divendres 15 de gener del 2016. El portaveu adjunt del Grup Parlamentari de Ciutadans (C’s), Fernando de Páramo, ha explicat que “mentre JxSí i la CUP proposen una comissió que treballi per la independència, C’s impulsarà una comissió contra la corrupció, que és el segon problema més important de Catalunya”, després de la Junta de Portaveus del Parlament en la que tots dos partits han proposat una comissió d’estudi “per separar als catalans del conjunt dels espanyols”.

“A Ciutadans treballarem perquè el govern de la Generalitat no dediqui més temps i diners a fomentar el separatisme”, ha assegurat De Páramo en declaracions als mitjans de comunicació al Parlament.

En resposta a preguntes dels periodistes sobre l’entrevista al president Carles Puigdemont a Tv3, Fernando de Páramo ha celebrat que el nou president “sàpiga sumar i restar i que entengui que el 52% dels catalans va dir ‘no’ al projecte separatista i ‘sí’ a la igualtat i la unió”. I ha instat a Puigdemont a “abandonar la seva intenció de declarar la independència”i al fet que “respecti les majories socials”.

De Páramo: “Mientras JxSí y la CUP proponen una comisión que trabaje por la independencia C’s impulsará una comisión contra la corrupción”

  • De Páramo celebra que Puigdemont haya aprendido “a sumar y a restar y que entienda que el 52% de los catalanes dijo ‘no’ al proyecto separatista y ‘sí’ a la igualdad y la unión”

Barcelona, viernes 15 de enero de 2016. El portavoz adjunto del Grupo Parlamentario de Ciutadans (C’s), Fernando de Páramo, ha explicado que “mientras JxSí y la CUP proponen una comisión que trabaje por la independencia, C’s impulasará una comisión contra la corrupción, que es el segundo problema más importante de Cataluña”, tras la Junta de Portavoces del Parlament en la que ambos partidos han propuesto una comisión de estudio “para separar a los catalanes del conjunto de los españoles”.

“En Ciutadans trabajaremos para que el gobierno de la Generalitat no dedique más tiempo y dinero a fomentar el separatismo”, ha asegurado De Páramo en declaraciones a los medios de comunicación en el Parlament.

En respuesta a preguntas de los periodistas sobre la entrevista al president Carles Puigdemont en TV3, Fernando de Páramo ha celebrado que el nuevo president “sepa sumar y restar y que entienda que el 52% de los catalanes dijo ‘no’ al proyecto separatista y ‘sí’ a la igualdad y la unión”. Y ha instado a Puigdemont a “abandonar su intención de declarar la independencia” y a que “respete las mayorías sociales”.