3

  • El portaveu adjunt assegura que el govern “pot comptar amb C’s per solucionar els problemes de tots els catalans” i lamenta que “hagin rebutjat dialogar i arribar a acords amb l’oposició”

Barcelona, dijous 14 de gener del 2016. “Els nous consellers del Govern de la Generalitat no han estat designats per a la independència sinó per tractar temes urgents com la sanitat o l’educació”. Així ho ha alertat el portaveu adjunt del Grup Parlamentari de Ciutadans (C’s), Fernando de Páramo, després d’assistir a l’acte de presa de possessió del nou Govern juntament al vicepresident segon de la Mesa del Parlament, José María Espejo-Saavedra. En declaracions als mitjans de comunicació, Fernando de Páramo ha destacat que “els nous consellers han promès als catalans respecte a les lleis” i ha assegurat que el Govern “pot comptar amb C’s per solucionar els problemes de tots els catalans tot i que hagin rebutjat dialogar i arribar a acords amb l’oposició”.

“A Ciutadans estem a l’espera de poder començar a treballar pel que de debò importa als catalans, tinguin una ‘estelada’ al balcó o no”, ha assegurat el portaveu adjunt del grup parlamentari. “La passada legislatura es va centrar en el debat de la separació, a Ciutadans farem una oposició ferma i responsable”, ha resolt.

De Páramo: “Los nuevos consellers no han sido designados para la independencia sino para tratar temas urgentes como la sanidad o la educación”

  • El portavoz adjunto asegura que el gobierno “puede contar con C’s para solucionar los problemas de todos los catalanes” y lamenta que “hayan rechazado dialogar y llegar a acuerdos con la oposición”

Barcelona, jueves 14 de enero de 2016. Los nuevos consellers no han sido designados para la independencia sino para tratar temas urgentes como la sanidad o la educación”.Así lo ha alertado el portavoz adjunto del Grupo Parlamentario de Ciutadans (C’s), Fernando de Páramo, tras asistir al acto de toma de posesión del nuevo Govern de la Generalitat junto al vicepresidente segundo de la Mesa del Parlament, José María Espejo-Saavedra. En declaraciones a los medios de comunicación, Fernando de Páramo ha destacado que “los nuevos consellers han prometido a los catalanes respeto a las leyes” y ha asegurado que el gobierno “puede contar con C’s para solucionar los problemas de todos los catalanes pese a que haya rechazado dialogar y llegar a acuerdos con la oposición”.

 

“En Ciutadans estamos a la espera de poder empezar a trabajar por lo que de verdad importa a los catalanes, tengan una ‘estelada’ en el balcón o no”, ha asegurado el portavoz adjunto del grupo parlamentario. “La pasada legislatura se centró en el debate de la separación y en Ciutadans haremos una oposición firme y responsable”, ha zanjado.