Tarragona, dijous 13 de juliol del 2017. Ciutadans sol•licita a la regidora Beatriz Pérez, que retorni l’acta després que hagi comunicat que abandonava el grup municipal de Cs i passava a ser no adscrita. Des de Ciutadans es recorda que en virtut del pacte anti transfuguisme signat pels regidors de la formació, tots els edils de Cs es van comprometre a renunciar a la seva acta en el cas d’abandonar el grup municipal.

Així mateix Ciutadans considera que Beatriz Pérez no ha complert amb el compromís i les exigències que suposa ser regidora d’aquesta formació i per aquest motiu se li ha obert un expedient informatiu.

Des Cs han manifestat que els Estatuts del partit són un marc indestructible que garanteix la regeneració i transparència de la formació i han assenyalat que el comportament d’aquesta regidora no s’adequa a les exigències d’un partit regenerador i democràtic com Cs. A més, han recordat que Cs és un partit que compleix els seus estatuts, garantint amb això la transparència i la regeneració interna.